Qui Som ?

La nostra empresa d'origen familiar aposta pel comerç de proximitat, vol recuperar aquelles botigues de barri on els nostres pares i avis compraven els aliments frescos diaris d'una alta qualitat, on s'ajudava el veí a trobar el que buscava i se li tractava pel seu nom, aconseguint àmplia satisfacció.

Per això treballem per a convertir-nos en un lloc de trobada en el qual les converses flueixin amb normalitat, es fomentin les relacions personals i els nostres clients es sentin en tot moment assessorats en el procés de compra.


Som molt més que un supermercat a l'ús, d'aquí el nostre lema “Qualitat i molt més”, volem que el client cobreixi totes les seves necessitats, som una empresa honesta i innovadora on la gran varietat i assortiment de productes units al servei que oferim són sinònim de qualitat i salut.

La nostra força com a empresa es basa en el treball en equip i en la satisfacció del client en percebre el nostre compromís de millora contínua.


Nuestra empresa de origen familiar apuesta  por el comercio de proximidad,  quiere recuperar aquellas tiendas de barrio donde nuestros padres  y abuelos compraban los alimentos frescos diarios de una alta calidad, donde se ayudaba al vecino a encontrar lo que buscaba y se le trataba por su nombre, logrando amplia satisfacción.

Por eso trabajamos para convertirnos en un lugar de encuentro en el que las conversaciones fluyan con normalidad, se fomenten las relaciones personales y nuestros clientes se sientan en todo momento asesorados en el proceso de compra.

Somos algo más que un supermercado al uso, de ahí nuestro lema “Calidad y mucho más”, queremos que el cliente cubra todas sus necesidades, somos una empresa honesta e innovadora donde la gran variedad y surtido de productos unidos al servicio que ofrecemos son sinónimo de calidad y  salud.

Nuestra fuerza como empresa se basa en el trabajo en equipo y en la satisfacción del cliente al percibir nuestro compromiso de mejora continua.